BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 11, 2009

Kemaman MotorSHow..!!!!






JUMAAT-800 pm kemaman,tepi benteng kastam...


Sape kata kemaman dok maju..sape kata kemaman dok sosial...
semlm telah berlangsung satu motor show anjuran org kemaman..boleh tahan la anak melayu ni jadi engineer...see the attachment picture above...hebat ke?

rupanya baru aku tau ramai anak2 muda kita ni kreatif dan inovatif...tapi ke mana bakat2 mereka ini......apa kesudahan kepada bakat2 ini...

sama2 kita terjah ke dalam masyarakat global ni...apakah ini di katakan globalisasi?....

aku bukan anti sosial...bukan anti politik...bukan anti masyarakat..aku hanya blogger yang menulis untuk mengenali diri aku aje dan cuba memahami kehidupan....apakah aku perlu semua ini...HUD-HUD tolong jawab...


salam........mat blackz